Доставка

Доставка

pr4

Salad — це служба доставки їжі, яка об’єднує всі заклади мережі в місті Житомир. Це означає, що тепер Ви зможете замовляти страви з різних ресторанів і оформляти їх доставку в одному замовленні через нашу службу доставки. Доставка «Salad» — це завжди гарячі смачні салати, бургери, всілякі закуски, страви, десерти та напої, з доставкою додому або в офіс.

Телефон  доставки:

0 (800) 508-110 або на сайті salad.com.ua

Доставляємо обрані Вами страви по Житомиру протягом 60 хвилин при монозамовленні, протягом 90 хвилин при замовленні з декількох закладів. За межі міста доставка моно замовлень — до 1,5 год., мульти замовлень — до 2 год. Крім цього, на швидкість доставки впливає те, в який район потрібно доставити, як багато Ви замовили, яка погода та обстановка на дорозі. Точний час ви побачите після того, як оформите замовлення (у смс-повідомленні).

 

Вартість доставки по м. Житомир:

безкоштовно — якщо сума замовлення становить не менше 350 грн

45 грн — якщо сума замовлення становить менше 350 грн

Замовлення приймаються:
Нд — Чт с 9.00 до 22.00
Пт, Сб с 9.00 до 23.00
Прийом замовлень за межі міста до 20.00

Доставка за межі міста:

безкоштовно  — якщо сума замовлення становить не менше 700 грн

90 грн — якщо сума замовлення становить менше 700 грн

Доступні населені пункти для доставки: Зарічани, Іванівка, Новогуйвинськ, Гуйва, Станишівка, Тетерівка, Озерне, Сінгури, Оліївка, Довжик, Сонячне, Слобода-Селець, Глибочиця, Пряжів.

pr2

Ми намагаємося постійно радувати своїх клієнтів, вводячи приємні і корисні нововведення. Одне з них — бонусна програма, що діє у всіх закладах мережі. Замовляйте улюблені страви знову і знову, адже частину коштів і додаткові бонуси) будуть накопичуватися на бонусної карті — ними Ви зможете оплачувати такі свої замовлення.

Насолоджуйтесь фірмовими стравами ресторанів Salad в офісі або у себе вдома без обмежень! Ми працюємо для Вас без вихідних!

Мобільний додаток

Мобільний додаток

Всі твої улюблені страви в твоєму смартфоні: 3

За допомогою нашого додатку ви зможете замовити улюблені страви в кілька кліків. Додаток швидко виводить розділи каталогу товарів з можливістю пошуку по ним.

Завантажити:

Play Market    App Store

Кращі працюють для кращих!

Програма лояльності

Програма лояльності

Бонусна програма мережі ресторанів SALAD — це програма лояльності, яку ми створили для відвідувачів закладів мережі: піцерій «Маріо», суші-барів «Черепаха» і BBQ пабу «Плезентвіль» і Casual Cafe «Мандри». Карта SALAD — накопичувальна. Кожен раз, коли Ви відвідуєте якийсь із закладів і оплачуєте рахунок, Вам нараховуються бонуси (віртуальні гроші), якими Ви можете оплатити нові замовлення.

Як отримати бонусну карту SALAD?

Для того, щоб отримати накопичувальну карту, досить просто заповнити анкету в одному з ресторанів мережі. Після заповнення Вам видадуть карту SALAD і правила користування. Отримання бонусної картки є у всіх ресторанах мережі SALAD, абсолютно безкоштовно.

Зверніть увагу: Ви можете брати участь в бонусної програмі тільки в тому випадку, якщо Вам виповнилося 18 років.

Як активувати карту?

Ви отримуєте вже активну картку, яку відразу ж можете використовувати. Бонуси нараховуються і активуються протягом доби після оплати рахунку. Вигоди, які отримує власник карти SALAD

Можливість накопичувати бонуси на власний рахунок при кожному відвідуванні ресторану і розраховуватися ними (повністю або частково) за Ваші улюблені страви. Отримання привілеїв: першочергове інформування про новини, акції, новинки закладів мережі SALAD. Участь в спеціальних пропозиціях. Наприклад, додатково власнику карти нараховуються бонуси в його день народження.

Бонуси в День народження

Кожному власнику бонусної картки Salad нараховується 50 бонусів з нагоди Дня народження (якщо дана інформація була зазначена в Анкеті). Бонуси з нагоди Дня народження безстрокові, якщо картою користуються не рідше ніж раз на 90 днів або діють один місяць, якщо картою не користувалися більше 90 днів.

Які заклади входять в мережу ресторанів SALAD?

На сьогоднішній день програма лояльності SALAD діє в таких закладах:

Піцеріях «Маріо»:

вул. Київська, 13
вул. Івана Кочерги, 3
вул. Київська, 77 (ТРЦ Глобал)

Cуші-барах «Черепаха»:

вул. В.Бердичівська, 12
вул. Київська, 77

BBQ пабі «Плезентвіль»:

вул. Київська, 13

** Casual Cafe «Мандри»:

вул. Перемоги, 1

Як відбувається накопичення бонусів?

При отриманні бонусної картки SALAD після кожного візиту Вам нараховуються бонуси розміром 5% (3% **) від суми замовлення. Згодом відсоток нарахувань буде збільшуватися. Наприклад, після досягнення загальної суми сплачених рахунків в розмірі 7000 гривень, Вам буде нараховуватися 7% (3% **) від суми замовлення. При загальній сумі сплачених рахунків в розмірі 15000 гривень, відсоток нарахування бонусів досягне максимального — 10%. (5% **)

* Нарахування бонусів не відбувається при замовленні, на який поширюється спеціальна пропозиція або знижка.

[Col size = «12» class = «promo-box»]

Зверніть увагу: накопичені Вами бонуси діють протягом 3 місяців з дня останнього разу використання карти.

[/Col]

Як розраховуватися бонусами?

Розрахуватися бонусами можна в будь-якому з ресторанів мережі SALAD (в піцерії «Маріо», суші-барі «Черепаха», BBQ пабі «Плезентвіль» і Casual Cafe «Мандри»). Якщо Ви хочете оплатити чек (повністю або частково) бонусами, скажіть про це офіціантові і пред’явіть свою карту SALAD.

1бонус = 1 гривня

Якщо Ви бажаєте оплатити чек (повністю або частково) бонусами, скажіть про це офіціантові та пред’явіть свою карту SALAD.

Важливо: при оплаті рахунку бонусами частково – бонуси нараховуватимуться лише на суму, що залишилась до сплати після списання бонусів. Якщо рахунок оплачений бонусами повністю – бонуси на чек нараховані не будуть, при цьому повна сума чека буде додана до загальної накопиченої суми по карті.

Зверніть увагу: оплата бонусами не поширюється на алкогольні напої, тютюнові вироби та кальяни

Як розраховуватися бонусами за доставку?

Оператор зобов’язаний запитати Ваш номер картки, перевірити ПІБ і статус карти *. У разі, якщо карта заблокована або деактивовано, бонусами розрахуватися неможливо. Вам буде названий баланс Вашої карти, після чого запропонують оплатити замовлення бонусами (оплата бонусами алкоголю неможлива). Далі Ви озвучуєте бажану суму для списання (сума може бути менше ніж вся сума замовлення — 2,5,10,20 бонусів і т.д.). Оператор здійснює оплату бонусами і озвучує залишок оплати готівкою і також залишок балансу бонусів на картці.

Як стежити за балансом бонусної картки?

Баланс Вам може сказати адміністратор або офіціант будь-якого закладу мережі SALAD. Також Ви можете самостійно побачити його в чеку (не входять бали за останнє відвідування).

Стаємо ближчими до Вас

Тепер у Вас є можливість самостійно в режимі онлайн дізнаватися інформацію, що стосується Вашої картки за допомогою Viber та Telegram чату. Режим роботи ПН-ПТ з 11.00 — 19.00. Номер телефону [067 412 78 81] [Приймаються тільки Viber та Telegram повідомлення]

Якщо Ви втратили карту SALAD …

Загублені або пошкоджені карти можна відновити без втрати бонусів. Якщо Ви втратили або пошкодили свою бонусну карту, відразу ж повідомте про це адміністратора будь-якого ресторану мережі SALAD для її блокування. Щоб відновити бонусний рахунок і отримати нову картку, відвідайте будь-який ресторан мережі з документом Вашу особу документом.

 

ТОВ «КОН Бріо» має право змінити Програму або повністю її скасувати в будь-який час, попередньо повідомивши про це чи ні.

Контроль якості

Контроль якості

У кожному закладі мережі Salad дуже відповідально ставляться до якості послуг, страв та обслуговування гостей.

Контролювати якість страв, які видаються безпосередньо в ресторанах, набагато простіше, так як можна відразу побачити оскаржений продукт і вирішити проблему відразу на місці. Але контролювати страви, які Ви отримуєте з доставкою додому або в офіс набагато складніше. Тому ми пропонуємо своїм клієнтам брати участь в програмі контролю якості. Якщо доставлене кур’єром блюдо з вигляду або смаку не таке, як блюдо в залі, на Вашу вимогу ми можемо замінити на нове або компенсувати витрати.

Що для цього потрібно?

При отриманні замовлення кур’єром відразу ж перевірте якість страв і комплектацію (наявність серветок, всіх столових приладів і т.д.). Якщо у Вас є претензії до якості продукту, повідомте про них кур’єру і ми замінимо його на новий або компенсуємо його вартість.

* Повторну доставку страви ми здійснюємо за свій рахунок

Якщо візуальні характеристики страви було в порядку, але при поїданні Ви помітили відміну в смаку або інші невідповідності, сміливо телефонуйте в службу доставки і попросіть замінити блюдо або компенсувати його вартість.

Обов’язкова умова: віддайте страву, яке Вас не влаштовує, кур’єру, щоб ми змогли виявити, де допустили помилку.

Служба доставки Salad — з турботою про наших клієнтів!