Контроль якості

Контроль якості

У кожному закладі мережі Salad дуже відповідально ставляться до якості послуг, страв та обслуговування гостей.

Контролювати якість страв, які видаються безпосередньо в ресторанах, набагато простіше, так як можна відразу побачити оскаржений продукт і вирішити проблему відразу на місці. Але контролювати страви, які Ви отримуєте з доставкою додому або в офіс набагато складніше. Тому ми пропонуємо своїм клієнтам брати участь в програмі контролю якості. Якщо доставлене кур’єром блюдо з вигляду або смаку не таке, як блюдо в залі, на Вашу вимогу ми можемо замінити на нове або компенсувати витрати.

Що для цього потрібно?

При отриманні замовлення кур’єром відразу ж перевірте якість страв і комплектацію (наявність серветок, всіх столових приладів і т.д.). Якщо у Вас є претензії до якості продукту, повідомте про них кур’єру і ми замінимо його на новий або компенсуємо його вартість.

* Повторну доставку страви ми здійснюємо за свій рахунок

Якщо візуальні характеристики страви було в порядку, але при поїданні Ви помітили відміну в смаку або інші невідповідності, сміливо телефонуйте в службу доставки і попросіть замінити блюдо або компенсувати його вартість.

Обов’язкова умова: віддайте страву, яке Вас не влаштовує, кур’єру, щоб ми змогли виявити, де допустили помилку.

Служба доставки Salad — з турботою про наших клієнтів!